Odnośniki
Przejdź do: www.ugregnow.pl
Treść strony
Komunikat w sprawie wyznaczenia osoby pełniącej funkcję Koordynatora do spraw dostępności
W związku z obowiązkiem nałożonym na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Wójt Gminy Regnów wyznaczył Koordynatora ds. dostępności. Funkcję tę powierzono Pani Judycie Szydłowskiej.
Do zadania koordynatora ds. dostępności nalezy w szczególności:
1) Wykonanie intwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności;
2) Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy;
3) Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy;
4) Monitorowaniem działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
5) Prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;
6) Przedstawienie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności: Pani Judyta Szydłowska – Podinspektor Or
adres do korespondencji: Urząd Gminy w Regnowie, Regnów 95, 96-232 Regnów
telefon: 46 813 16 23
Ustawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
Metryka
- opublikował: Judyta Szydłowskadata publikacji: 2020-10-14 12:43
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Judyta Szydłowska
- opublikował: Judyta Szydłowskadata publikacji: 2022-02-28 11:33