Fn:3054/1/2010 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Regnów
96-232 Regnów, Regnów 95
tel. 0 469131623, fax. 0468131625
e-mail: ugregnow@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 600 000,00 zł. „
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 600 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2010 r. z przeznaczeniem na :
- realizację zadań inwestycyjnych,
- pokrycie wydatków bieżących,
1) kwota kredytu 600.000, 00 PLN.
2) spłata kredytu :
- 120 rat miesięcznych w latach 2011-2020r.
- pierwsza rata płatna do 31-01-2011 r. w kwocie – 5 000,00 zł.
- oraz ostatnia rata do 31-12-2020 r. w kwocie 5 000,00 zł.
3) karencja w spłacie kapitału – do dnia 31.12.2010 roku
4) spłata kapitału po upływie okresu karencji w okresach miesięcznych,
5) dla potrzeb wyliczenia kosztów kredytu - oprocentowanie kredytu ustala się według zmiennej stawki procentowej ustalonej na bazie średniej stawki referencyjnej WIBOR 3M - wysokość stawki 3,85 % wynikającej ze średniej stawki za miesiąc maj 2010 r. – powiększonej o marżę banku w wysokości ……… % .
6) spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych z ratą kapitałową,
a) /Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek/
b) /oprocentowanie kredytu oparte będzie na bazie średniej stawki miesięcznej WIBOR 3M za miesiąc poprzedzający okres obrachunkowy/,
7) zakłada się udzielenie kredytu w transzach:
I transza - w dniu 20.07.2010 r. w wysokości 410 000, 00 zł.
II transza – w dniu 15.10. 2010r. w wysokości 190 000,00 zł.
8) dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu
9) od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) prowizja – 0%
10) od gotowości udzielenia kredytu prowizja - 0%
11) zabezpieczenie kredyty weksel In blanko wraz z deklaracją wekslową,
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data rozpoczęcia: 20.07.2010 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia Wykonawcy
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia Wykonawcy
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia Wykonawcy
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia Wykonawcy
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5 INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
- Formularz ofertowy
- harmonogram spłat rat kredytu i odsetek,
- zaakceptowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1) skrócenia okresu spłaty kredytu oraz zmniejszenia kwoty kredytu;
2) zmiany terminów dostępności transz kredytu oraz ich wysokości.
2. Wykonawca może uzupełnić umowę o dodatkowe zapisy po akceptacji Zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugregnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Regnowie , 96-232 Regnów, Regnów 95, pokój nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Regnowie , 96-232 Regnów, Regnów 95, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Regnów
Tomasz Wojdalski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Administratordata wytworzenia informacji: 2010-06-25
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2010-06-25 09:59
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2010-06-25 10:01
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC)92kBSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2010-06-25 10:03
- OFERTA do Wójta Gminy Regnów (DOC)30.5kBOFERTA do Wójta Gminy Regnów
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2010-06-25 10:04
- OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (DOC)30.5kBOŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2010-06-25 10:04
- Wzór: UMOWA O KREDYT W RACHUNKU KREDYTOWYM (DOC)56.5kBWzór: UMOWA O KREDYT W RACHUNKU KREDYTOWYM
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2010-06-25 10:05
- Sprawozdania 2009 r z wykonania budżetu (ZIP)174.43kBSprawozdania 2009 r z wykonania budżetu
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2010-06-25 10:07
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2010-07-05
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2010-07-05 10:47
- Zbiorcze zestawienie ofert (PDF)109.4kBZbiorcze zestawienie ofert
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2010-07-05
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2010-07-05 10:49