Odnośniki

Przejdź do: www.ugregnow.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Fn:3054/1/2010 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony
Przebieg postępowania
Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 600 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2010 r.
data opublikowania zdarzenia: 2010-06-25 11:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2010-06-25
Data końca składania ofert: poniedziałek 2010-07-05 godz. 09:00
Oznaczenie: Fn:3054/1/2010
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Regnów

 

96-232 Regnów, Regnów 95

 

tel. 0 469131623, fax. 0468131625

 

e-mail: ugregnow@pro.onet.pl

 

 

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 600  000,00 zł. „

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 600 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2010 r. z  przeznaczeniem na :

 

- realizację zadań inwestycyjnych,

 

- pokrycie wydatków bieżących,

 

     1)   kwota kredytu  600.000, 00 PLN.

 

     2)   spłata kredytu :

 

          -   120  rat miesięcznych w latach 2011-2020r.

 

          -   pierwsza rata płatna do 31-01-2011 r.  w kwocie – 5 000,00 zł.

 

          -   oraz ostatnia rata do      31-12-2020 r. w kwocie     5 000,00 zł.         

 

    3)   karencja w spłacie kapitału  – do dnia 31.12.2010 roku

 

    4)  spłata kapitału  po upływie okresu karencji w okresach miesięcznych,  

 

    5)  dla potrzeb wyliczenia kosztów kredytu - oprocentowanie kredytu ustala się według zmiennej stawki procentowej  ustalonej na bazie średniej stawki referencyjnej WIBOR 3M  -  wysokość stawki 3,85  %  wynikającej ze średniej stawki za miesiąc  maj 2010  r. – powiększonej o marżę  banku w wysokości ……… % .

 

    6)   spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych z ratą kapitałową,

 

            a)    /Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek/

 

            b)   /oprocentowanie  kredytu oparte będzie na bazie średniej stawki miesięcznej  WIBOR 3M za miesiąc poprzedzający okres obrachunkowy/,

 

    7)    zakłada się udzielenie kredytu w transzach:

 

               I transza  -   w dniu  20.07.2010 r. w wysokości        410 000, 00 zł.

 

               II transza – w dniu   15.10. 2010r. w wysokości        190 000,00 zł.

 

    8)    dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu

 

    9)     od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) prowizja – 0%

 

   10)   od gotowości udzielenia kredytu prowizja -  0%

 

   11)   zabezpieczenie kredyty weksel In blanko wraz z deklaracją wekslową,

 

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 

Data rozpoczęcia: 20.07.2010 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: nie wymagane

 

III.2) ZALICZKI

 

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o    Na podstawie oświadczenia Wykonawcy

 

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o    Na podstawie oświadczenia Wykonawcy

 

·         III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o    Na podstawie oświadczenia Wykonawcy

 

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o    Na podstawie oświadczenia Wykonawcy

 

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o    Na podstawie oświadczenia Wykonawcy

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

·  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5  INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)

 

- Formularz ofertowy

 

- harmonogram spłat rat kredytu i odsetek,

 

- zaakceptowany wzór umowy

 

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50     % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:

 

 1) skrócenia okresu spłaty kredytu oraz zmniejszenia kwoty kredytu;

 

2)  zmiany terminów dostępności transz kredytu oraz ich wysokości.

 

 

 

2.  Wykonawca może uzupełnić umowę o dodatkowe zapisy po akceptacji Zamawiającego,

 

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugregnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Regnowie , 96-232 Regnów, Regnów 95,  pokój nr 3.

 

     IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

 

     05.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Regnowie , 96-232 Regnów, Regnów 95, pokój nr 1.

 

 

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

 

                                                                                              

 

Wójt Gminy Regnów

 

    Tomasz Wojdalski 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Administrator
    data wytworzenia informacji: 2010-06-25
  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2010-06-25 09:59
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2010-06-25 10:01
Załączniki:
Zbiorcze zestawienie ofert
data opublikowania zdarzenia: 2010-07-05 11:00
Typ zdarzenia: publikacja protokołu
Oznaczenie: FN 3054/1/2010

Metryka

  • data wytworzenia informacji: 2010-07-05
  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2010-07-05 10:47
Załączniki:
  • Zbiorcze zestawienie ofert (PDF)109.4kB
    Zbiorcze zestawienie ofert

    Metryka

    • data wytworzenia informacji: 2010-07-05
    • załącznik opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2010-07-05 10:49
[drukuj]